mom2012

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av madeleine - 2 juni 2013 22:20

Är inte många..som vanligt ;P Men imorrn ska ja ringa orcus! Får se om dom har nåt bra å säga..:P Om dom kanske har nåt jobb på g lr så..:)
På tisdag ska jag till NAV..ingen lust alls..men de måstes ju!
Sen på torsdag tror ja de va så var ja å linnea inbjudna till helsestation..där man får träffa andra mammor med barn runt min ålder en stund..vet inte om vi ska gå på de än..men förmodligen blir de så :)
Annars vet ja inget..hoppas på fint väder! Så man kan va ute lite!

Har suttit en stund å kollat efter necissär å ha med på resan till polen..så ja inte behöver ha min smink i plastpåse igen å allt blir kladdigt ^^
Finns inte så mkt i bra priser iaf..GUESS hade jätte fint :D:D Men inte för 400 kr..=/ När jag letade såg jag en reseväska från guess..en liten..sååå fin! vill ha :)
Ska kolla efter guess i polen..kanske fyndar något mer som jag gjorde sist i polen :) FÅr hoppas man hittar guess någonstans där..:)

Nu blir de väl sängen snart antar jag :) ha en fin kväll! :)

Kram från oss

Av madeleine - 2 juni 2013 11:59

Morrn!
Jaa..igår morse vaknade jag å hade fruktansvärt ont i ena örat som jag knappt hört något i på ett bra tag..
De e tjockt i örat å trycker massor känns de som..å ont..:( som tur va tog alvedonen bort smärtan iaf igår..idag vaknade jag med smärtan igen..
alvedonen dämpar smärtan men inte trycket...usch får se hur de går.kanske får ta mig te läkaren i veckan!
Så sjukt för mamma fråga mig för ett tagsedan om jag haft nåra problem med det nu när jag är vuxen...( hade ju alltid öroniflammation när jag var liten).
Men jag var så nöjd å kunna säga nej inte känt något...där fick jag mig en spark i röven ...:P

oh well..hade en bra dag igår ändå! Susanna å martin va här å grillade med oss å bara satt ute å tjöta på kvällen! Va väldigt mysigt! :)
Spelade pictionary igen...å ja, dom utklassade oss rejält :P
Gick riktigt dåligt för mig å niklas haha..jag var inte bra igår...;P
FÖrhoppningsvis går de bättre nästa ggn :D

Idag händer de inte mkt..skitväder! regnar..lite sol..regnar igen..står att de ska bli åska! Å de lär det bli, så konstigt väder som de är idag!
Här behövs storstädas med...men mår inte hundra alls så orken finns inte..
Fick köpt andra allergitabletter igår..dom andra funkade ju inte alls..dom här e lite bättre iaf!
Ögonen tar fortfarande mkt stryk på nätterna å morgonen dock...ser ut som jag ska va me i skräckfilm om man kollar på mig då..svullna illröda ögon..äckligt! :P

Förhoppningsvis försvinner det värsta av pollen snart!! :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards