mom2012

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av madeleine - 8 juni 2013 22:22

God kväll =)

Ja ikväll är min onepiece väldigt uppskattad! Tog en dusch förut och sen frös jag som bara den, kände inte alls för å ta på mig massa kläder...

Å så kom jag på, min onepiece! :D enkel att ta på å ha på ;P hur skön som helst :) Helt klart något att baraha på sig inne så klart..inte ute bland folk ;P Kommer ihåg sist nu när vi var på liseberg..så såg jag en äldra 2 barn mamma på 40-45 år åldern..hon gick runt i en brörn brun hel one piece ...de va tragiskt kan man lugnt säga :)
Nej , även fast dom är hur sköna som helst..så e de bara för hemmabruk ;P

Ja annars har de varit lugnt..kom hem til norge igår kväll..imorses ringde martin å susanna som skulle ner till stranden här vi oss så vi åkte ner å va med dom en stund! Va jätte mysigt..men konstigt väder! Ena stunden iskallt , andra jätte varmt..:S
Va bara där ett par timmar sen har vi bara vart hemma å tagit de lugnt..
Jag fick lite " egentid" förut och gick bort till sentret.
Tog på mig lurarna och lyssnade på musik höögt..njöt som bara den av att gå själv..inte tänka på nån annan lr vela med nån barnvagn å stora väskor..
Bara njuta av solen å min underbara musik!
Det är något jag saknar stort ibland..att bara kunna sätta på mig hörlurarna å lyssna på massor av musik å bara försvinna in i min värld...
Men när jag väl får chansen nu för tiden så e de ju bara ännu bätter iaf ;)

Gick på sentret helt själv en stund i lugn å ro...kunde pröva kläder! inget man kan göra när man e sj med en unge å barnvagn direkt ;P
Hittade ett par byxor som var hur sköna som helst..gräddvita..perfekt för resan :) å för hela sommaren..om de nu kmr bli nån direkt mer sommar här hemma så att säga....


Imorgon blir de att stor städa..hur trött jag än är så MÅSTE jag göra de imorgon..hatar å komma hem till ett stökigt hem...e några dagar kvar tills vi åker  tråkiga söndagar e ju bäst att ta för städning :P
Nu ska jag snart försöka få min underbara över trötta dotter att sova..
Vissa kvällar bara hon vägrar sova i tid..vet inte varför..å de e något jobbigt eftersom hon bara blir mer övertrött å grinig...men eftersom inget funkar så får man helt enkelt bara ta dom kvällarna med :)

Hoppas ni andra har en fin kväll =)


Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards