mom2012

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Tjooo

Av madeleine - 17 november 2012 20:53

TIden bara rullar å rullar..fullt upp hela tiden =) INget nytt hänt..hittat en vagn vi ska köpa te linnea så fort vi hittar en te bra pris..en ny kostar över 5000 å de e föör mkt..:) Denna vagnen kan man både ha från nyfödd upp till 15 kilo..vi var å kolla på en av dem i affären idag..å ja blev så kääär! så mycket enklare å köra än stor klumpvagnen som man har..
Den hette quinny xtra nåt ..men den vi vill ha heter quinny buzz..den har 2 stora hjul bak som även kan bytas till vinterhjul om ja förstod rätt =)
De e såå typiskt att man inte har pengar nu med för de är en i uddevalla som säljer förra årets modell av den nu som va rosa i med =) för bara 1200 kr..förstern te kvar..aa inte blir de ja iaf..:( stör mig som fan!! Den e så fin å braa!!
Perfekt för när vi ska ut å resa med henne med!
Sen är det en som säljer en här i norge med för 2900..lite mkt dock..men de va en speciel som bara fanns nåra av..den va rosa med så fin! Niklas säger att vi ska vänta så vi får väl göra de..e rädd att de inte kommer komma in så mkt mer bara på blocket å så..av alla som finns ute har ja bara hittat 2 så..=/ Önskar vi kunde köpa en nu som ja kan ha tills snön kommer..den tar inte mkt plats heller hemma eftersom den e så lätt å få ihoop!! JAG VILL HAAA :) Tänk om tomten kunde finnas på riktigt..å komma med en sån te mig+?:)

Oh well..idag har vi grejat här hemma med..blev mkt bättre :) mkt mer plats å mysigare! Jag fick även linnea somna sj i sin egna säng..så glad ja blev!! men så tappa hon nappen å vaknade..å vägrar somna om..så nu ligger hon å kollar på tv för fullt...hon älskar verkligen kolla på tv :P tokunge!! :)

Nu blir de kolla lite tv antar jag..ha de gott folkens!!

Lite nya bilder som vanligt ;)

             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards