mom2012

Alla inlägg den 6 november 2012

Av madeleine - 6 november 2012 21:31

Idag har jag varit duktig! Imorse åt jag frukost..sen tog jag å niklas med oss linnea ut å tog en raskare promenad..=) ja va helt slut å de va jätte jobbigt men de va de värt! Har också sån sjuuk träningsvärk idag :O efter att ja bara gjorde några övningar hemma igår så kunde ja knappt röra mig imorse..men då fungerar de iaf :P
Vet inte riktigt hur ja ska orka både gå å träna hemma imorogn..får se på detta..kan inte gå på allt för mkt i början..=)
Ska iaf försöka ta en promenad varje morgon innan niklas börjar jobba lr efter jobbet när han jobbar dag =) dels för oss själva å för att linnea ska få luft ! =)
Än så länge är jag ganska taggad! Hoppas de håller i sig=)

Sen har vi också bokat deluxe rummet i gbg på nyårsafton! :D På clarion post hotel =) Ska bli så skoj..läängtar massa :) Tog störra rum eftersom linnea ska vva me oss..kommer att vara mest på rummet å bara ta de lugnt å njuta av livet =) Ska bli underbart å göra nåt sånt skoj igen :)
Vi kommer även att fira 5 år som vi varit ihop då..helt sjukt va fort de gått! Och tänk att jag fortfarande är så kär? om inte mer?? att man kan älska någon så mycket?!?!Känns som jag bara älskar han mer och mer för varje dag :P Han får mig fortfarande gå på moln =)  Jag är väldigt lycklig just nu! Kan inte ha de så myket bättre! Har en underbar pojkvän och en underbar dotter!! <3 Jag mår riktigt bra både fysiskt å psykiskt också! Allt faller på plats mer å mer =) Älskar mitt liv helt klart! :)

  Mina älsklingar!! <3 Bilden är när hon va precis nyfödd..shit va hon har växt fort!!Gäller å njuta av varje minut =) rätt va de e så e hon väl 18 ;)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards