mom2012

Alla inlägg den 23 november 2012

Av madeleine - 23 november 2012 21:24

Igår kom syster å ev hit igen =) dom va så snälla å kom hit å gör mig sällskap över helgen medans niklas åker till sthlm å ser på swedish house mafia =)  E lite surt att jag inte kunde vara me på detta..men så e de..:D
Idag har vi varit på en outlet nära mig i norge..valde dock fel dag att åka dit..dom hade nåt black friday med massa mer rea å erbjuanden å shower..så de va ju fullt me folk =/ Dessutom va de inte så skoj när man inte hade pengar heller..får åka dit nån annan gång när ekonomin tillåter de!!

Annars har vi mest tagit det lugnt..imorrn blir de till centret som vanligt en sväng..=) Måste köpa strumpbyxor å d-vitamin droppar till linnea..

Hoppas på att min sötnos kan somna snart..e så trött ..inte mkt sömn inatt för hon har vänt på dygnet på nåt sätt..nattmänniska :P somnar inte föra 12 nu på nåra nätter..å hon lär väl inte göra de idag heller..
Hon e jätte trött men kan inte riktigt somna dessvärre...sova mer på dagen e mer okej för henne med..inte bra detta..funderar på hur ja ska få de till rätta igen?! men så e de ju me barn..man kan inte räkna me annat.,bara å gilla läget :P
Har lite mysbilder på cattes mob så klart..men hon får skicka dom te mig först så lägger ja ut sen=)
Go natt alla! =)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards