mom2012

Alla inlägg under oktober 2012

Av madeleine - 21 oktober 2012 00:04

Idag kom Linneas farmor hit å hälsar på oss tills på måndag =) Typiskt nog så har linnea mest sovit idag istället för att vara social ;P men får hoppas hon e lite piggare imorgon !!
Har fått beställt en jacka nu med äntligen! Från märket m by m. Den såg väldigt fin och mysig ut! många som hade skrivit att den var de med! dock att den va väldigt stor i storleken å fanns bara L kvar..så får se om dekmr passa lr bara se ut som en hösäck..:P hoppas den passar =)
Så här ser den ut!  

Nu är även datorn beställd!! blir lite tidigare än när ja fyller men jag behöver verkligen en nu =)
Dock så blev ja ltie sur nur för jag beställde den igår å då kostade den 2800 å idag va den på lagerrensning för 2500 :O
jaja..så e de =) ja e bara nöjd jag får den snart! min syste får ta me sig den när hon kmr upp nu te veckan =)
Nu ska jag försöka få min dotter bli ttrött..hon har sovit mycket idag å nu verkar hon tyvärr inte alls trött när de är dags för oss att sova;P får se hur de går =) niklas matar henne så får hoppas hon får matkoma snart ;) go natt alla!

Av madeleine - 17 oktober 2012 23:01

I helgen kom ju niklas bror å hans tjej hir..å Ikväll kom niklas kompis niklas å hans tjej ;Pja dom heter samma ;) riktigt trevligt =) gött å tjöta me folk en stund =)
I helgen kommer carita hit =) å nästa helg igen kommer min syster å ev hit..å helgen efter de kmr malin å jonas <3
Fullt upp =) men de gillar vi!! =)

Annars inte mkt nytt..var hos bvc i måndags =) allt va bra me Linnea :D <3
Nu ska vi inte dit för hon är 3 månader å få första sprutan =) vi får gå dit innan om de e nåt också så klart..=)
Dom sa också att de inte alls är vanligt att en sex veckor rullar runt..=) men de har hänt! å våran e en av dem <3 har bara hänt en ggn iof men de hände ;)

Nu ska jag fixa allt för natten..blev lite försenat nu när man hade besök..så nu e ja tröött =) men de va de värt =)
Go natt folkens! =)

Av madeleine - 13 oktober 2012 18:29

Min lilla tjej rulla runt helt sj idag :D e så stolt!! la henne på mage en stund å vips så låg hon på rygg..:D hon klara de en ggn iaf ;) e så duktig såå!! <3
Idag har vi även haft besök av martin å hans tjej =) de va trevligt!
Var iväg å handla lite förut med så vi båda fick en promenad idag! å de e verkligen hööst ute! så kaalltt :(
Letar för fullt efter en vinterjacka..kollat överallt..har bara hittat en jag gillar..å den kostar 2500 :( lr om ja köper den i helgen kan man få den för 2000..
Men de e så mkt pengar..hade tänkt lägga mellan 1000-1500 för en riktig vinterjacka..
För ett par årsedan fick jag en everest jacka i present av mamma åapppa...den har varit väl använd! älskar den! men tyvärr e den alldeles för liten nu :( så vill ha nåt sånt bra igen nu!
Å den här e såå snygg..e en tenson..ett bra märke dem e tror jag?
Visst e den snygg?!
   aja får se..kanske niklas vinner lite pengar på poker så ja kan köpa den ;P drömma går ju iaf :)


Här är lite nya bilder med :D söta leo å linda fick träffat linnea i helgen <3



           

Av madeleine - 8 oktober 2012 23:30

Jaa inte mkt tid till att skriva här nu! vart i sverige över helgen å fått träffat familj å vänner <3
Sen jobbar niklas kväll denna veckan så då blir de mer tid själv med min prinsessa <3 är helt slut nu kan ja lova men nu sover hon äntligen..niklas jobbar över till 12 så nu slutar han snart! skönt de =) får han ta nästa matning :P
annars e de inte mkt nytt =) imorgon blir Linnea 5 veckor =) tiden går så fort!! :O
Nästa vecka blir de träff hos norska bvc..måste bara ändra tiden för vi hade fått när niklas jobbar..får inte glömma detta! :)
Börjar bli riktigt kallt ute med! behöver verkligen en riktig jacka..kollat för fullt på nätet! hittat ett par men niklas tyckte inte alls om dem =/ hoppas ja hittar en snart iaf! måste ha en =)
Inte långt kvar tills ja blir 25 år heller..blir gammal..:(:P lite mer än en månad kvar..fy =)
Då ska ja önska mig en mini pc av min kära man å mina föräldrar tillsammans =) hittat en ja verkligen vil ha! den heter madeleine =) haha..finns på siba..en rosa ..3000 kr..älskar den! går in då å då å kollar på den..ser så den inte försvinner :O:P men de lär den säkert göra bara för ja vill ha den =) finns också en fin på netonet för samma pris fast en hp..men den på siba e mkt finare å bättre märke..=)

Här e deen =)
   <3 VIll haaaa =)
Den skulle underlätta så mkt med =) niklas har sin stora dator här som han sitter vid typ hela tiden ;P
Jag hatar å sitta här ändå..får så ont i ryggen..å sitter oftast i soffan med Linnea nu med! Hade vart så gött å ha en mini pc igen bredvid mig då =) spc när ja matar å så..
Ja vi får se på de där =)
Nu ska ja göra klart maten till min ängel sen ska ja äntligen sova..bara hon inte vaknar ;P
Hon e duktig på att vakna när man minst vill..som typ så fort man ska äta ;P haha
jaja go natt alla =)

Av madeleine - 4 oktober 2012 18:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av madeleine - 4 oktober 2012 18:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av madeleine - 4 oktober 2012 18:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av madeleine - 3 oktober 2012 19:15

Idag har varit en såndär bra dag..inte så mkt sömn..mkt spy och även fått bajs på mig ;P
Skönt att hon fick bajsat iaf :P men hon har spytt i stort sätt efter varje ggn ja har matat henne..å ja har typ bara ammat henne idag så de e knas..men men..
Annars inte hänt nåt nytt..e hemma sj me linnea nu när niklas jobbar så ja jobbar på att vänja mig vid detta =)
Te helgen blir de kanske åka te sverige..beror på om dopkortgen kommit..förhoppningsvis hr dom det!
Vi behöver få skickat iväg dem te alla...måste få tag på alla adresser med =) FÅr ju hoppas så många som möjligt kan komma på våran prinsessas dop <3

Har även fått köpt en korg nu också för henne att ligga i =) Hitta den på finn.no ..en begagnad för de nya e svindyra :S
Å den här va jätte fin..från frankrike ;P
Hon verkar gilla den rätt bra med =) VÄldigt bra för mig å kunna lägga henne där när ja behöver göra nåt snabbt =)
Har bra koll p henne i den ockås =)
Sen har ja även fått hem skötväskan ja beställde..mkt bra! e jätte nöjd! massa bra fack å tillbehör =) me like!!

Nu blir de fixa maten för i natt till den lilla å disken å sånt där tråkigt =)
Ha deee


Här e bilder också på korgen å så =)

       
  väskan =)
Lite bilder på sötnöten med =) Å den stora nallen som niklas fick på jobbet för han har blivit pappa ;D
         

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards