mom2012

Alla inlägg den 25 oktober 2012

hej

Av madeleine - 25 oktober 2012 23:22

Jaa här e inte mkt tid å skriva nu de sista =) min lilla gullunge e mer å mer vaken på dagarna å mkt lätt uttråkad å blir lätt grinig ..så tid till datorn finns de inte mkt..inte för än niklas e hemma =) lr när hon somnat =)
Imorogn kmr catte å ev hit över helgen..ska bli super kul! får se va vi hittar på för skoj..e skönt att dom kmr hit iaf så vi får träffadem =) <3
Hon ska även ta me sig min dator å jacka..äntligen :D fick beställt ett jätte fint linne idag med å chinos från nellys rea..kollat på de linnet hela sommaren men har kostat 1500 å de e för dyrt..men nu kostade de 435 kr..så va bara tvungen å skicka efter de te min födelsedag =) hitta ett par svarta chinos med för bara 65 kr..tror de va min storlek..hoppas detta =) så nu kmr ja förhoppningsvis va fin på min dag =) längtar som bara den!
Carita ska vara barnvakt och jag å niklas ska ut å äta sen gå på bio i gbg =) va nästan 2 år sedan ja verkligen gjorde nåt sådan här..samtidigt som man mådde bra å inte va gravid å grejer ;) kmr kunna ta mig ett glas vin tom om ja vill ;D

Fick höra nåt tråkigt idag..nåra bekanta te mig väntade barn..men hon hadefått blödningar i helgen å läkarna hade int hittat nåra hjärtljud å fick avbryta graviditeten..
fyy..lider verkligen me dom :(
även fast de är " vanligt" så e de så hemskt :( e så glad att jag har min prinsessa! <3<3<3

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards