mom2012

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av madeleine - 26 oktober 2012 23:26

TACK mamma, pappa och niklas för datorn som jag fått i födelsedagspresent <3<3 glömde skriva de förut =) den uppskattas så himla mkt!! tack igen!! älskar er!! <3 PUSS och god natt =)

Av madeleine - 26 oktober 2012 22:44

Idag kom äntligen syster å ev hit <3
Vi har lekt å ätit tacos sen blev det en tripp till köpcentrumet å ski som de heter =) fick hittat lite kläder på rean te linnea =) även en jätte söt byxdress lr va de kallas på name it=) dom har såå mkt fint te barnen där..dock lite dyrt tyvärr =/ har inte hunnit ta bilder på de ja köpt..ska försöka komma ihåg att göra de i helgen =)

Catte hade även me sig datorn..som ja användernu ;) jätte nöjd :) så söt e den! fick även prövat jackan..
lite roligt för ja fick fel färg..men e nöjd med den svarta..men mamma sa när hon pröva du kan absolut inte ha mindre..å ja sa att jag beställt L..men när jag kollade nu så hade jag fått S...så nej..hade verkligen inte kunnat ha mindre :P men shit va stor i storleken den måste vara då ja :O den här sitter bra..kanske liite tajt längst ner men inget som ja stör mig på..ja e helt klart nöjd..den va jätte mysig =)

NU ska ja snart ta en dusch tänkte jag innan ja lägger mig..så får vi hoppas på fint väder imorgon så vi alla kankske kan gå ut å gå en stund =) Blir väl säkert en promenad te köpcentrumet här vid mig också =)

Här bjuder ja även på lite mer nya bilder ;D

         
Älskar bilden catte lyckades få idag på både ev å linnea <3 ev e jätte duktig med henne..gosar å ser till att hon har sin napp å att den är i munnen <3 älskar!!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards