mom2012

Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Ingen lust

Av madeleine - 9 april 2014 20:39

Jag är väldigt dålig på att blogga nu för tiden..går i perioder det där! Men just nu är jag inte sugen på att skriva alls oftast tyvärr :P 
Händer inte så mkt mer just nu än att Linnea har sin inskolning på dagis och jag söker jobb för fullt typ =)
Ska försöka ta mig ner och göra ett syntest imorgon eller på fredag så jag kan få övningsköra sen också..e väl änna dags att försöka ta körkort snart :P
Om man nu kommer att lyckas så att säga..hör hela tiden hur mkt svårare det blir..men förhoppningsvis klarar jag det tillslut ;)

Idag på dagis gick det ungefär som igår..lite mer blygare första timman..allt var ju inte lika nytt idag :) Men sen sprang hon runt och lekte ..för sig själv men hon kollade mer på fröknarna idag och de andra barnen :) Hon vågade till och med sitta med dom andra barnen vid bordet och äta frukt! Framsteg :D <3
Imorgon ska jag vara med också..sen ska vi diskutera om jag ska försöka lämna henne själv där..usch hur ska de gå i sånna fall?! Nervööst! 
Dom tyckte att hon hade varit väldigt duktig dom här 2 dagarna iaf :) Så får vi se om jag behöver vara med fler dagar imorgon!
Linnea blir iaf mkt tröttare av dagis kan jag lova..somnade i vagnen i affären innan vi gick hem..har nog aldrig hänt :P Hatar vara i affärer och är alltid nyfiken och ska vara med och så annars..men hon sten somnade :P gott det :)
Nu ropar snart sängen på mig också..larmet ringer ju kl 6 =/ :P
Folk säger att man klarar sig på 6 timmars sömn..men jag gör knappt det! Måste ha minst 8 timmar om inte mer..spc när jag jobbar..annars är jag heelt död! Önskar jag klarade det bättre med lite sömn men icke!
Så nu blir de sängen för min del snart :) Nattiii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madeleine - 17 augusti 2014 20:03

Hej :) har äntligen fått tummen ur att fixa en ny finare blogg :) Så vill ni fortsätta läsa så får ni göra det på familjenjungblom.blogg.se :) Kram på er! ...

Av madeleine - 17 augusti 2014 12:00

Niklas tog med sig Linnea och åkte ner till badhuset precis. Så får jag vara kvar hemma och vara för mig själv en stund. Vilket är helt underbart just nu! Ibland behöver man verkligen bara några minuter för sig själv för att andas..:PVeckorna när Nik...

Av madeleine - 15 augusti 2014 22:32

Vilken tur att niklas kom hem för fy vilket oväder de kom! Regnar..haglar och åskar som bara den! :( och pricken på i:t svart stor spindel hängandes i taket fy.. nu hoppas ja min dotter vill somna snart så ja kan få sova med..Helt slut :) ...

Av madeleine - 15 augusti 2014 18:22

Den här dagen och kvällen har inte gått åt mycket annat än att ta hand om min sjukling här hemma! Så typiskt att hon är dålig idag för solen har vart framme för en ggn skull :/ men vi fick njuta lite av solen på balkongen iaf :) Hon fick en chokladb...

Av madeleine - 15 augusti 2014 07:53

Idag blir det inget dagis för Linnea..näsan rinner i ett och hon är varm och hängig :( stackars min lilla sötnos! Hon försöker vara pigg men lägger sig ner hela tiden tillslut..får hoppas hon blir frisk snabbt!! ...

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards