mom2012

Alla inlägg den 3 april 2014

Av madeleine - 3 april 2014 21:51

God kväll =)

Idag har jag och Linnea vart ute i stort sätt hela dagen nästan!
Först var vi nere på stan och gjorde några ärenden! Sen fick hon sova ute i vagnen..efter det var vi i lekplatsen och gick runt området tills pappsen kom hem. 
Då vart vi ute en bra stund till och lekte i sandlådan med hink och spade som linnea fått av mormor å morfar =) Idag fattade hon hur man grävde sand med spaden så det var väldigt roligt =) Bakade kakor flera ggr med henne men dom gjorde hon sönder snabbt ;)
Det kom ett par andra föräldrar i slutet med en tjej på 1 år..hon var så liiten! Stor skillnad på dom 2..även fast de bara var nåra månader mellan dem.
Linnea var blyg..och ville helst inte dela med sig av sina grejer..:P Klassiskt! 
Det var väldigt mysigt att var ute när det var så fint väder! 
Niklas passade på att ta några fina bilder idag :) Är alltid skoj när man får bilder på sina älsklingar <3

                     


Av madeleine - 3 april 2014 12:52

Vart på stan idag och fixat nytt pass. .var väl på tiden nu så ja får med mitt rätta efternamn ;)
Gick in på lindex å hittade några byxor på rean till linnea å ha på dagis. .hon behöver mer vanliga å finare jeans också att ha till vardags men de kostar en del så det får vänta lite :) har även fått hem den fina klänningen från "how to kiss a frog" till linnea. .även där hade dom rea ;) den är super fin och satt jätte bra på henne! Kmr bli bra å ha på dopen vi ska gå på :)
Just nu sover linnea i vagnen och jag ska passa på att sätta mig å ta de lugnt i solen lite innan det är dags att steka pannkakor :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards