mom2012

Alla inlägg den 26 december 2012

Av madeleine - 26 december 2012 17:28

     

Så trött blev man efter att fira jul ;) <3

Av madeleine - 26 december 2012 17:04

heej =) Här rullar de på..förutom att julen bjöd nu på en rejäl förkylning:( inte alls skoj! mår bajs..
Har klipptid imorgon med som vart efterlängtad..frågan e om ja kmr orka..får se..
Iaf så hade jag världens bästa jul!!

Jag var med Niklas hos hans farmor i år..de va mysigt..de va bara ja , niklas,linnea,martin å håkan =)
Vi åt god mat och spelade spel å satt bara å tjöta =)
Sen va de så klart julklappar..jag fick världens bästa julklapp!! som ja inte alls hade räknat med..
Kan börja från början..ett bra tag nu har ja tänk på att jag vill gifta mig med niklas. Vi har ju varit förlovade i över 2 år nu ochskaffat familj nu å så =)
Prata med niklas om det å han va heelt negativ mot detta! Han börjar säga till mig att inte stressa att han inte vill nu. Å de värsta " man måste vara 2 om det" . Jagvart väldigt ledsen.
Men så på jul när vi öppnat alla klappar kom niklas fram me en julklapp till mig.
Blev rätt förvånad eftersom vi sagt att vi inte skulle köpa te varandra. Jag öppnade , å de va ett smyckeskrin! ( Vi har nyss pratat om att ja behövde ett till).
Så jag tänkte va kul de behövs ju! Öppnade å skulle se hur de såg ut inuti. Där det så ligger massa kuvär med siffror på.
Fick öppnade dom en å en..där deva massa lappar som de stog saker på.
Så här såg dom ut =)
                            
Längst ibotten låg även en ring. Men bara en fakering från affären. Han hade kunnat få tag i en riktigt ring på någdra dagar. Vi skulle tebaka dit efter nyår å kolla på den rätta å kolla min storlek å så.
Fick med enbild på vilken de va dock! Dennablir det!
 
Tror ni jag blev chockad?! javart chockad bra stund..kunde inte riktigt smälta de! snacka om att han hade lurat mig! å ja vart ledsen i onödan =) Ja blev sååå glad..ja äär så glad!! VI ska gifta oss i maj =) I stockholm innan vi åker utomlands..blir bara litet å snabbt utan massafolk..precis som vivill ha de <3
Är så lycklig! Älskar dig Niklas Jungblom!!!

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards