mom2012

Alla inlägg den 23 december 2012

Av madeleine - 23 december 2012 10:38

Ja då var de bara en dag kvar till jul =) fort de går! Inte som när man va liten å tyckte hela december gick sååå segt å man baraville att de skulle bli julafton nån ggn :)
Julafton är verkligen en grej för ungar..som man längtar å hoppas  å önskar =) Å de e så spännande med alla paket å grejer..eveline har räknar ner dagarna nu länge..hon längtar å säger att tomten ska komma med dumbo ;) underbara unge! De e så skoj å se henne så här förväntansfull! De är det som gör jul roligt! Även fast man e stressad å trött å irreterad utöver med julen..så är det så underbart för barnen i slutändan ändå. Å då blir man glad sj =)
Jag ska inte fira jul me min familj i år för första ggn i mitt liv..känns lite tråkigt åväldigt konstigt! ska med nikas till hans farmor! men de blir nog mysigt de med! Vi får turas om helt enkelt! Nästa år får vi va hos mina föräldrar =)
Det som är tråkigt är att missa ev när hon får träffa tomten å öppna alla paket! Men mina paket ska sparas till juldagen så får hon öppna dom då..vi får fira lite dagen efter med min familj =) blir mys de med!
Då blir de även att tina upp tårtan som e kvar efter dopet..mums =)
Nästa år blir de skoj med! då linnea e större..me klappar å så...detta året va  inte mkt ide å köpa ..dyrt me leksaker te en sån liten faktiskt :Snär odm ändå inte förstår så mkt..

Så ja bestäömde de att vi ska ju te ullared i slutet av januari..då blir de å köpa grejer te henne där..så fick hon ite gosedjur å sånt nu bara..=)
Mamma hade köpt en stor björn på blomsterlandet..som linnea blev heelt förtjust i! hon gillar nallar men inte så mkt som dne här! så den va ja ju bara tvungen å åka upp å köpa te henne igår :) ska ta kort på denna sen å lägga in !!
PÅ coop hittade ja även en liten brio leksak te henne..liten skallra me öron..ser ut som en liten kanin =) Den tyckte hon också va väldigt spännande!
Hoppas nu resten av alla julklappar till folket blir uppskattat också!
Nu blir de ta denna dagenförst..ska busa massa med eveline :D
Ha en fin dag alla! Ska ju bli snöstorm här ..får se hur deblir me att åka pulka me ev..kan bli svårt då..
Men men..ha deeeee! :)

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards