mom2012

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av madeleine - 21 mars 2014 15:16

Här hemma är det nu ren kaos! Saker precis överallt och lådor i halva vardagsrummet..:P Var på ikea å köpte halva köket att börja med...å bara det var huur många lådor som helst ( Och då fanns inte ens aallt på lagret ).
Vi har överskåpen kvar att köpa sen och lite mer tillbehör..men så e de ju med ikea :P 
Niklas har vart igång non stop med att renovera köket och han är riktigt duktig!! Har kommit en bra bit nu och skåpen börjar nu bli uppsatta :) Sen ska det läggas golv också..behövs även spacklas lite med det ska min snälla far hjälpa till med i helgen =) 
Mamma å pappa kmr hit imorgon å hjälper till lite..om de går i denna röran ;) 
Är fortfarande mkt kvar att fixas här i lägenheten..men när vi väl e färdiga i framtiden kmr de bilder ;)
Funderar på om jag orkar ta mig ner till stan en stund..linnea behöver stövlar å sånt..hon har ju fått dagisplats =) Kul och jobbigt samtidigt! Får hoppas de går bra iaf :)


Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards