mom2012

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av madeleine - 22 maj 2013 10:45

Heej :) här va de ett tagsedan man skrev =) inte vart hemma och har inte haft tillggn till internet :)
Har haft en underbar resa..å vill iväg igen! inte kul å komma hem när de bara reegnar..usch :( linnea har sin första riktiga förkylning..hade hög feber ett par dagar :( nu e iaf febern borta men e fortfarande snorig å allmänt dålig..hoppas hon blir helt frisk snart! Antar att de e jag som smittat henne..
Dagen när vi skulle åka hem fick jag en smäll av en härlig förkylning..å den e fortfarande kvar..en seg förkylning!!

Ja å nu är man gift också ;D heter numera madeleine jungblom :D <3 Måste bara ta mig te skatteverket å ändra namn också förståss :P
Helt underbart å vara gift :) <3

Ska försöka ta mig te skatteverket nu denna veckan..på fredag ska vi te mamma å pappa å där ska min syster firas för hon e klar me skolan, e så stolt över henne <3 jag skulle inte ens klarat ett år till i skolan :P
Sen ska mamma å pappa firas som fyller år :) <3
Å på lördagen ska vi ner te gbg å fira martin, håkan å niklas för att dom fyller..ja alla fyller å i maj :P lite sjukt =)
Tur man inte behöver köpa present te alla..de hade blivit en dyr månad :P
Tur vi kmr iväg iaf för som de ska regna här så blir de segt å bara sitta här..=/ ska iof regna hela veckan å helgen såg jag :( hoppas dom har fel..spc på lördag då liseberg e planerat!! Men vi får se :)
Nee nu får ja ta min skrutta som e trött å grninig =)
Ha en fin dag alla!

Kram från oss

Presentation


Välkommen till min blogg! Här skriver jag allt från vardagen till mina tankar med bebis :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards